.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزرگداشت خبرنگاران مازندرانی در ساری

سخنگوی خانه مطبوعات استان مازندران گفت: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با محوریت مرکز استان، فردا با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، جابر معافی عصر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با اعلام اینکه صبح فردا /چهارشنبه/ مراسم بزرگداشت خبرنگاران مازندرانی با محوریت مرکز استان در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار می‌شود، اظهار داشت: حدود 500 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان‌های گلوگاه تا آمل در این مراسم حضور دارند.

وی از حضور استاندار مازندران، نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم خبر داد و افزود: تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در این مراسم حضور دارند.

معافی با بیان اینکه هدیه مصوب شده روز خبرنگار امسال یک میلیون و 500هزار ریال به هر خبرنگار مازندرانی است که از سوی استاندار مازندران تامین شده است، یادآور شد: در این مراسم دو خبرنگار، یک سرپرست نشریات سراسری و خبرگزاری‌ها و یک مدیر مسئول نشریه محلی درباره مسائل و مشکلات حوزه رسانه به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی با اعلام اینکه گروه موسیقی برادران محمدی فردا در جمع خبرنگاران مازندرانی به اجرای برنامه خواهد پرداخت، تصریح کرد: در این مراسم از سه مدیری که در برپایی این مراسم مشارکت داشته‌اند، تجلیل می‌شود.

این فعال رسانه‌ای مازندران گفت: در این برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از 15 رسانه‌ای که در تحقق حماسه سیاسی در انتخابات مشارکت داشتند نیز با اهدای لوح تجلیل می‌‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.